FAQ

Najczęściej zadawane pytania

1. Kiedy skontaktować się z wedding plannerem?

To zależy od Was i od tego, kiedy poczujecie, że potrzebujecie wsparcia w planowaniu. Najlepiej skontaktować się niedługo po zaręczynach. Optymalnie jest skontaktować się około 9 miesięcy przed ślubem. Oczywiście organizujemy też wydarzenia w trybie ekspresowym, więc decyzja, kiedy się z nami skontaktować należy do Was.

2. Jak wygląda współpraca z Wami?

Każda współpraca jest wyjątkowa ponieważ opowiada inną historie. Dlatego zaczynamy od spotkania i omówienia Waszej wizji (lub razem ją tworzymy). Następnie wysyłamy Wam propozycje obiektu weselnego, dekoratorów, fotografów i innych usługodawców. Pomagamy we wszystkim na co Wy nie macie czasu lub ochoty.

3. Ile kosztuje usługa organizacji ślubu lub eventu?

Współpraca przy organizacji ślubu zależy od tego co już macie zrealizowane i zorganizowane. Często zaczynamy współpracę z Parami świeżo po zaręczynach, wtedy tworzymy harmonogram kompleksowej organizacji ślubu. Zdarza się też tak, że Pary zaczynają odczuwać, że potrzebują wsparcia w trakcie organizacji i wtedy kontaktują się z nami. Możliwe jest też samo wsparcie w dniu ślubu, czyli koordynacja. Podsumowując, ze względu na różnorodność opcji naszej współpracy cena jest ustalona po pierwszej konsultacji. innych usługodawców. Pomagamy we wszystkim na co Wy nie macie czasu lub ochoty.

4. Jak wygląda koordynacja dnia ślubu?

Koordynacja polega na dopilnowaniu, aby wszystko w dniu ślubu poszło zgodnie z planem a Para Młoda mogła się skupić na celebracji swojej miłości ze swoimi bliskimi. Koordynacja ślubu zaczyna się już na około 2 tygodnie przed wydarzeniem poprzez podsumowaniu wszystkich aspektów wesela. Potwierdzamy wtedy ustalenia Pary Młodej z podwykonawcami i tworzymy scenariusz dnia ślubu. Taki plan jest istotny ze względu organizacje wszystkich podwykonawców, aby wiedzieli między innymi o której rozpoczynają się przygotowania lub w którym momencie wesela będzie serwowany tort. Szczegółowy plan pozwala, aby przyjęcie przebiegało według Waszych pragnień.

5. Kiedy się z Wami skontaktować, jeśli mam już większość rzeczy zorganizowanych potrzebuje
tylko kogoś kto dopilnuje wszystkiego w dniu ślubu?

W takiej sytuacji polecamy usługę koordynacji przyjęcia. Chętnie wesprzemy Was w tym ważnym dniu!

6. Planuje zorganizować baby shower, czy mogą mi Panie pomóc w organizacji? Jak wygląda
współpraca?

W sytuacji każdego przyjęcia pierwszym krokiem jest spotkanie, aby omówić koncepcje i stworzyć plan działania. Jest też możliwa rozmowa telefoniczna lub drogą mailową. W takim przypadku ofertę tworzymy na bazie przekazanych informacji. Następnie szukamy wspólnie inspiracji, wybieramy kolory i motywy przewodnie i organizujemy przyjęcie! W dniu przyjęcia koordynujemy wszystkich podwykonawców, aby wszystko było dokładnie według Waszych marzeń. Chcemy, abyście czuli się spokojnie i cieszyli się celebracją!

Jeśli masz więcej pytań napisz do nas.

Copyright Grzymała Weddings&Events 2020. Projekt design BRAND SUGAR. Polityka prywatności.