Organizacja IMPREZ, przyjęć i EVENTÓW

Oprócz ślubów oferujemy również organizację przyjęć okolicznościowych oraz eventów komercyjnych. Chętnie podejmiemy się współpracy przy każdym wydarzeniu, które chcecie zorganizować. Wspólnie stworzymy wyjątkowe uroczystości urodzinowe, rocznicowe czy promocyjno-marketingowe. Zapewniamy kompleksową organizację przyjęć i eventów.

Organizator imprez Warszawa - oferta

Organizacja urodzin

Organizacja przyjęć okolicznościowych

Organizacja spotkań biznesowych i świątecznych

Organizacja baby shower

Organizacja przyjęć plenerowych


Organizacja wydarzeń kulturalnych


Organizacja wieczoru panieńskiego lub bridal shower

Organizacja eventów promocyjnych


Organizacja bali oraz przyjęć tanecznych

Nasza agencja zajmuje się organizacją wydarzeń i uroczystości, takich jak imprezy urodzinowe, baby shower, wieczory panieńskie w Warszawie, a także przyjęć okolicznościowych i plenerowych. Organizujemy bale, bankiety i przyjęcia taneczne. Dla klientów biznesowych oferujemy organizację eventów promocyjnych oraz firmowych spotkań świątecznych i nie tylko.

Organizacja eventów - nasze atuty

01.

Komfort

Duża wiedza w zakresie planowania imprez i uroczystości pozwala nam zapewnić Wam kompleksową obsługę, komfort i profesjonalizm. Gwarantujemy pełne wsparcie na każdym etapie organizacji imprezy.
02.

Czas dla siebie

Powierzenie nam zadania organizacji przyjęcia lub eventu zdejmuje z Ciebie wiele obowiązków i pozwala zaoszczędzić dużą ilość czasu.
03.

Zaufanie

Jesteśmy profesjonalistkami, dlatego oferujemy usługi najwyższej jakości. Możesz nam zaufać i nie przejmować się sprawami organizacyjnymi – wszystkim się zajmiemy, a Ty możesz oddać się dobrej zabawie!

„Miałam przyjemność współpracować z Justyną podczas organizacji urodzin mojej córki. Przyjęcie było przepiękne i eleganckie. Wszystko było dopięte na ostatni guzik i nie musiałam się o nic martwić. Przyszłam jako gość i do końca czułam się spokojna o przebieg uroczystości. Bardzo polecam!”

Anna

Slider

Zapraszamy do kontaktu

Zadaj nam pytanie

Odpowiemy najszybciej jak to jest mozliwe.

Organizacja przyjęć Warszawa

Organizacja imprez Warszawa

Kompleksowa obsługa wydarzenia wymaga doświadczenia i profesjonalizmu. Grzymała Weddings & Events organizuje przyjęcia i eventy na najwyższym poziomie, dzięki czemu są one niezapomnianym przeżyciem dla wszystkich gości. Specjalizujemy się w organizacji imprez firmowych, okolicznościowych o różnym charakterze, bali, konferencji, bankietów, spotkań biznesowych i wielu innych. Chętnie podejmujemy się również realizacji eventów promocyjnych i w plenerze.

Organizujemy imprezy i przyjęcia okolicznościowe zarówno w Warszawie jak i na terenie całego kraju.

Imprezy firmowe

Organizacja imprez firmowych to obecnie bardzo popularna usługa w naszej ofercie. Imprezę firmową organizować możemy zarówno z myślą o pracownikach, jak i o naszych kontrahentach. Do eventów firmowych zaliczamy m.in. imprezy integracyjne, konferencje, bankiety, gale, jubileusze czy pikniki.

Czy warto organizować imprezy integracyjne?

Celem organizacji imprez firmowych może być dodatkowa motywacja naszych pracowników i poprawa współpracy między nimi. Pracodawcy, aby poprawić atmosferę w zespole, często sięgają po organizację imprez lub wyjazdów motywacyjnych. Do najpopularniejszych imprez tego typu należą różnego rodzaju wieczory tematyczne, warsztaty, gry i zabawy w plenerze, wigilie firmowe i wiele innych.

Impreza integracyjna może być jedną z form nagrody dla pracowników za dobre wyniki. Wielu pracodawców w ten sposób chce również poprawić swoje relacje z pracownikami i budować zgrany, oddany swojej firmie zespół.

Eventy firmowe dla pracowników pozwalają zapomnieć im o codziennych obowiązkach, poprawić relację między sobą, a także zażegnać spory i konflikty, które mogą się między nimi pojawić w czasie pracy. Dbamy o to, aby organizowane przez nas imprezy firmowe pomagały poprawiać relację między pracownikami i przyczyniały się do poprawy jakości pracy zespołu.

Co obejmuje organizacja eventów?

Zajmujemy się kompleksową organizacją eventów na terenie całej Polski, dlatego w zależności od rodzaju wydarzenia, nasze działania skupiają się na różnych elementach. Nasze doświadczenie i umiejętności pozwalają na organizację wydarzeń każdego typu, w zależności od oczekiwań klientów. Pomagamy znaleźć idealne miejsce na event, organizujemy zaplecze techniczne (nagłośnienie, oświetlenie, multimedia) catering, czy transport, którym goście mogą wrócić z imprezy. Organizujemy atrakcje, przygotowujemy program imprezy i dbamy o logistykę. W przypadku warsztatów organizujemy wszelkie potrzebne materiały do ich przeprowadzenia.
Żaden event nie odbędzie się bez odpowiedniego przygotowania, profesjonalnej obsługi czy ciekawych atrakcji. Grzymała Weddings & Event zapewnia spokój oraz pewność, że impreza będzie udana i zapadnie obecnym gościom w pamięci na długi czas. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod numerem +48 728 350 090 lub mailowego na justyna@grzymala-weddings.pl

Najnowsze na blogu

Copyright Grzymała Weddings&Events 2021. Projekt design BRAND SUGAR. Polityka prywatności.